KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie
danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest
NIEPUBLICZNY
ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PELMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z
siedzibą ul. Wybickiego 14, 83-130 Pelplin, NIP: 5932181971, REGON:191877597 (Administrator).
Kontakt z Administratorem: iod@pelmed.pl, tel.58 536 12 14
Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ WYKORZYSTUJEMY DANE?
Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:
Dodatkowo, za dobrowolnie wyrażoną przez pacjenta
lub inną osobę oddzielną zgodą, możliwe jest wykorzystywanie jej danych
osobowych
w zakresie wykraczającym poza wskazane wyżej podstawy, np. zgoda na
wykorzystywanie wizerunku lub wykorzystywanie adresu e-mail dla przekazywania
informacji medycznych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO –
zgoda).
Przekazanie danych w zakresie wymaganym
przepisami prawa (w szczególności w przypadku pacjentów: imię, nazwisko, data
urodzenia, płeć, adres miejsca zamieszkania, numer PESEL) jest niezbędne dla
realizacji ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych w tym zakresie
może się wiązać z brakiem możliwości wykonywania działalności leczniczej oraz
realizacji innych ww. celów Administratora.
W pozostałym zakresie przekazanie danych jest dobrowolne.
Informujemy, że Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?
Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny
do realizacji opisanych powyżej celów.
W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych – w przypadku danych, które na jej podstawie są przetwarzane. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych takich danych i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?
Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO.
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE?
Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).
JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD): iod@pelmed.pl
DODATKOWA INFORMACJA DLA OSÓB UPOWAŻNIONYCH PRZEZ PACJENTÓW
Państwa dane zostały pozyskane za pośrednictwem
pacjentów (lub ich przedstawicieli ustawowych). Administrator będzie je
przetwarzać
w zakresie wskazanym przez pacjentów (imię, nazwisko, data urodzenia, dane
kontaktowe).
Co do zasady wynosi on 20 lat, licząc od końca
roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu
w dokumentacji medycznej pacjenta.
Obowiązek informacyjny dla kontrahentów lub
przedstawicieli kontrahentów, w tym członków zarządu, pełnomocników kontrahentów lub osób wskazanych do
kontaktu w ramach współpracy z
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pelmed Sp. z o.o.
KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PELMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą ul. Wybickiego 14, 83-130 Pelplin, NIP: 5932181971, REGON:191877597 (Administrator). Kontakt z Administratorem: iod@pelmed.pl, tel.58 536 12 14
Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ WYKORZYSTUJEMY DANE?
Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:
Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla współpracy z Administratorem oraz innych ww. celów Administratora. Odmowa przekazania danych może się wiązać z brakiem możliwości współpracy oraz realizacji innych ww. celów Administratora.
Informujemy, że Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?
Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny
do realizacji opisanych powyżej celów.
W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?
Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO.
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE?
Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).
JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD): iod@pelmed.pl
DODATKOWA INFORMACJA DLA PRZEDSTAWICIELI
KONTRAHENTÓW LUB OSÓB WSKAZANYCH DO KONTAKTU
W UMOWIE
Państwa dane zostały pozyskane na mocy współpracy
podmiotu, który Państwo reprezentują,
z Administratorem. Administrator będzie je przetwarzać w zakresie niezbędnym do
realizacji umowy (imię, nazwisko, stanowisko, dane kontaktowe).
Obowiązek informacyjny dla uczestników rekrutacji lub osób ubiegających się o zatrudnienie
w Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pelmed Sp. z o.o.
KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem Państwa danych osobowych jest NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PELMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą ul. Wybickiego 14, 83-130 Pelplin, NIP: 5932181971, REGON:191877597 (Administrator). Kontakt z Administratorem: iod@pelmed.pl, tel.58 536 12 14
Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ WYKORZYSTUJEMY DANE?
Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach:
Danymi osobowymi niezbędnymi dla zawarcia umowy i realizacji obowiązków prawnych są:
Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne
dla udziału w rekrutacji oraz innych ww. celów Administratora. Odmowa przekazania
danych może się wiązać z brakiem możliwości udziału
w rekrutacji oraz realizacji innych ww. celów Administratora.
Informujemy, że Państwa dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE?
Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny
do realizacji opisanych powyżej celów.
W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
JAK WYCOFAĆ ZGODĘ?
W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych – w przypadku danych, które na jej podstawie są przetwarzane. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych takich danych i zostaną one usunięte. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.
JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA?
Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO.
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE?
Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać (oprócz osobom upoważnionym przez Administratora) innym podmiotom, w tym: podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym).
JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH?
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD): iod@pelmed.pl.
Dotyczy jedynie sytuacji, w której ewentualne zatrudnienie wiązać się będzie z związane z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem małoletnich lub z opieką nad nimi.
Klauzula informacyjna o monitoringu wizyjnym w Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pelmed Sp. z o.o.
Niniejszym informujemy, że na podstawie art. 22[2] Kodeksu pracy wykorzystywany jest system monitoringu wizyjnego (bez nagrywania dźwięku).
W zasięgu kamer znajdują się następujące obszary:
System monitoringu będzie wykorzystywany dla zapewnienia bezpieczeństwa na
terenie przychodni oraz ochrony mienia. Administratorem
(w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych RODO) gromadzonych za
pośrednictwem monitoringu danych osobowych jest NZOZ PELMED Sp. z o.o. 83-130 Pelplin,
ul. Wybickiego 14, tel. 58 536 12 14, biuro@pelmed.pl. Dane będą
wykorzystywane przez okres do 3 miesięcy (lub dłużej, jeżeli będą
wykorzystywane jako dowód w postępowaniu). Dane mogą być udostępniane podmiotom
współpracującym z pracodawcą (np. firmie dostarczającej system monitorowania).
Podstawami prawnymi dla wykorzystania danych są:
Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do danych, ich uzupełnienia, poprawiania, żądania ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu, wniesienia skargi do PUODO – na zasadach określonych w RODO. Kontakt w sprawach ochrony danych osobowych: iod@pelmed.pl
Nagrywanie rozmów w Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Pelmed Sp. z o.o.
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) administratorem danych osobowych przekazywanych w trakcie rozmów telefonicznych jest Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej PELMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (ul. Wybickiego 14, 83-130 Pelplin), dalej jako Administrator. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie
z przepisami prawa.
Dane osobowe, gromadzone za pośrednictwem systemu
nagrywania rozmów telefonicznych, będą wykorzystywane w celu podnoszenia
jakości naszej obsługi i udzielania odpowiedzi na Państwa pytania. Podstawą
jest prawnie uzasadniony interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f
RODO.
W przypadku przekazywania przez Państwa telefonicznie szczególnych
kategorii danych osobowych (np. informacji o stanie zdrowia) uznajemy, że
wyrazili Państwo zgodę na wykorzystanie tych danych (art. 9 ust. 2 lit. a
RODO).
Informujemy, że dane nie będą wykorzystywane dla podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.
Zapisy z systemów nagrywania rozmów
telefonicznych przechowywane będą nie dłużej niż 3 miesiące od momentu
nagrania. W przypadku,
w którym nagranie stanowić będzie dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie
prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w
postępowaniu, termin ten może ulec przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia
postępowania. Po upływie tych okresów nagrania zawierające dane osobowe,
podlegają zniszczeniu.
Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych – na zasadach określonych w RODO.
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie:
Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa
danych, Państwa dane możemy przekazać
– oprócz osobom upoważnionym przez Administratora – innym podmiotom, w tym:
podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa, podmiotom
przetwarzającym je w naszym imieniu (np. dostawcom usług technicznych i
podmiotom świadczącym nam usługi doradcze) oraz innym administratorom (np.
kancelariom prawnym).
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych (IOD): iod@pelmed.pl.
telefon: 58 536 12 14
e-mail: biuro@pelmed.pl
telefon: 58 536 11 25
e-mail: gniew@pelmed.pl
ul. Kociewska 7
83-132 Morzeszczyn
telefon: 58 536 27 57
e-mail: morzeszczyn@pelmed.pl
telefon: 58 531 06 93
e-mail: tczew@pelmed.pl