83-130 Pelplin, ul. Wybickiego 14
czynna od poniedziałku do piątku
08:00-15:30
tel.: 58 536 12 14 wew. 4
e-mail: biuro@pelmed.pl
Każdy ma prawo oczekiwać poszanowania swoich praw. Jeżeli uważasz, że zostałeś niewłaściwie potraktowany, możesz złożyć pisemną skargę. Zostanie ona rozpatrzona i w ciągu 30 dni od daty wpłynięcia, udzielimy pisemnej odpowiedzi. Może się jednak zdarzyć, że wystąpią okoliczności, które to uniemożliwią. Wówczas wyślemy informację o nowym terminie rozpatrzenia skargi.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46 01-171 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
telefon: 58 536 12 14
e-mail: biuro@pelmed.pl
telefon: 58 536 11 25
e-mail: gniew@pelmed.pl
ul. Kociewska 7
83-132 Morzeszczyn
telefon: 58 536 27 57
e-mail: morzeszczyn@pelmed.pl
telefon: 58 531 06 93
e-mail: tczew@pelmed.pl