Prowadzimy placówki
medyczne, w czterech lokalizacjach, w których udzielamy świadczeń z zakresu
podstawowej opieki zdrowotnej.
Świadczenia realizowane są na rzecz osób ubezpieczonych,
które złożyły deklarację wyboru lekarza w naszej placówce. Oferujemy usługi medyczne
z dostępem do pełnej diagnostyki
laboratoryjnej i obrazowej.
Deklarację należy złożyć osobiście
w placówce lub przez internet za pośrednictwem
Internetowego Konta Pacjenta. Bezpłatnej zmiany wyboru można dokonać nie częściej niż dwa razy w roku kalendarzowym.
Jesteśmy dla Was dostępni w czterech lokalizacjach.
Znajdziecie nas w naszej siedzibie, w Pelplinie, a także w filiach, które
mieszczą się w Tczewie, Gniewie i Morzeszczynie.
Rejestracja główna czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:30-18:00
Kontakt, tel.: 58 536 12 14 wew. 1
Nie ma konieczności dostarczania przez pacjenta kserokopii
dokumentacji medycznej
z leczenia w poprzedniej przychodni, aby móc zapisać się do naszej
placówki.
Świadczenia w naszych przychodniach udzielane są od poniedziałku do piątku, zgodnie z aktualnym harmonogramem pracy poszczególnych placówek.
Rejestracja główna czynna jest od godziny 07:30 do godziny 18:00.
Świadczenia transportu sanitarnego polegają na zapewnieniu pacjentom, w uzasadnionych przypadkach, przewozu środkiem transportu sanitarnego do najbliższego podmiotu udzielającego świadczeń we właściwym zakresie. Zlecenie na transport sanitarny wystawia lekarz. Po otrzymaniu zlecenia, należy udać się do rejestracji, w celu dopełnienia formalności.
Współpracujemy z doświadczonym
personelem medycznym, który na co dzień dba o profilaktykę, diagnozowanie i
leczenie zarówno dorosłych, jak i dzieci.
Nasza położna środowiskowa sprawuje kompleksową opiekę położniczą
i ginekologiczną nad kobietami oraz noworodkami do 2 miesiąca życia.
Wyboru lub zmiany położnej można dokonać do dwóch razy w roku kalendarzowym, w nowym miejscu udzielania świadczeń.
Świadczenia położnej POZ realizowane są w przychodni, zgodnie
z aktualnym harmonogramem pracy gabinetu, a także w domu pacjentki, gdzie odbywają się wizyty profilaktyczne i patronażowe.
Świadczenia udzielane są w terminie uzgodnionym z pacjentką.
Skontaktuj się z nami:
tel.: 58 536 12 14 wew. 2
Odwiedź nas
ul. Wybickiego 14
83-130 Pelplin
Lekarz specjalista prowadzący pacjenta
w poradni zobowiązany jest do wystawienia pisemnej informacji dla lekarza kierującego o:
rozpoznaniu choroby,
zastosowanym leczeniu,
zalecanych lekach i sposobie dawkowania,
planowanych wizytach kontrolnych
Na podstawie dostarczonej dokumentacji, lekarz POZ ma prawo do wystawienia powtórnej recepty na leki przepisane przez specjalistę, a także ma możliwość określenia odpowiedniego sposobu odpłatności.
Jesteś pod opieką poradni specjalistycznej?Lekarz specjalista zalecił Ci wykonanie badań laboratoryjnych lub obrazowych przed wizytą kontrolną? W takiej sytuacji specjalista powinien wystawić pacjentowi skierowanie na zlecone badania oraz wskazać placówkę, w jakiej należy wykonać badania.
Jeśli zamawiany przez Ciebie lek nie był wcześniej przepisywany, to bez osobistej konsultacji z lekarzem nie otrzymasz na niego recepty.
Podczas porady receptowej nie otrzymasz recepty na antybiotyk, ponieważ lekarz nie ma możliwości oceny wskazań do jego stosowania.
Jeśli specjalista zmienił dawkowanie Twoich leków lub włączył leczenie kolejnym preparatem, koniecznie poinformuj o tym lekarza prowadzącego i dostarcz niezbędną dokumentację.
telefon: 58 536 12 14
e-mail: biuro@pelmed.pl
telefon: 58 536 11 25
e-mail: gniew@pelmed.pl
ul. Kociewska 7
83-132 Morzeszczyn
telefon: 58 536 27 57
e-mail: morzeszczyn@pelmed.pl
telefon: 58 531 06 93
e-mail: tczew@pelmed.pl